Klachten?

Klanttevredenheid
Kwaliteit van de zorg en ondersteuning is voor ons uiterst belangrijk. A2-Care doet er alles aan om u de best mogelijke zorg te verlenen. Zorg zoals ú die wilt en wanneer u wenst.
Wij zijn zeer geïnteresseerd in de mate van tevredenheid van u als cliënt. De zorg en klanttevredenheid worden op verschillende momenten in het zorgproces besproken; de tussentijdse evaluaties en het zorgproces wordt afgesloten met een eindevaluatie. Ook meten wij de klanttevredenheid bij een jaarlijks cliënttevredenheidonderzoek, de kwartaalevaluatie zorg en de eindevaluatie zorg.

Klachtenprocedure
Ondanks dat wij ernaar streven u de beste en hoogst mogelijke kwalitatieve zorg te leveren, kunt u ergens ontevreden over zijn. Hoewel wij dat zoveel mogelijk proberen te voorkomen, kan het soms ook misgaan. U kunt problemen hebben met de zorgverlener of ontevreden zijn over de kwaliteit van de zorg of ondersteuning. Mocht deze situatie zich voordoen, dan kunt u diverse stappen volgen.

Als eerste kunt u zich wenden tot de persoon tegen wie de klacht gericht is. Wanneer u er met de betreffende persoon niet uitkomt, kunt u contact met ons opnemen.

De klachtenprocedure van A2-Care staat beschreven in ons Klachtenreglement A2-Care.
Mocht u niet uitkomen met de betreffende zorgverlener en A2-Care, dan kunt u contact maken met het Klachtenportaal Zorg. Een externe behandelaar zal uw klacht oppakken.